Kaip išsivaduoti nuo depresijos?

Yra daug būdų, padedančių kovoti su depresija:


• Prisiminkite, kad depresija yra pagydoma.
• Depresija verčia neigiamai mąstyti apie save patį, apie pasaulį, žmones, ateitį. Šios mintys laikinos; išgijus nuo depresijos jos pasikeis.
• Viskas tikriausiai nėra taip beviltiška, kaip Jums atrodo.
• Nevenkite žmonių, praleiskite daugiau laiko su artimaisiais, draugais.
• Pasikalbėkite apie savo išgyvenimus su gydytoju, psichologu ar žmonėmis, kuriais pasitikite, nes taip rasite, kas Jus palaikys, ir sužinosite apie būdus patiriamiems simptomams įveikti.
• Dėl nieko nekaltinkite savęs.
• Nedarykite tuo metu svarbių gyvenimo sprendimų: nemeskite darbo ar mokslo, nesiskirkite su sutuoktiniu, nes Jūsų sprendimas vėliau gali pasirodyti nesąs tinkamiausias.
• Susidarykite planą ir numatykite ką nors malonaus kiekvienai dienai (padovanokite sau dovaną, padarykite malonumą artimam žmogui, nevenkite linksmo skaitalo, geros knygos, eikite pasivaikščioti, apsilankykite teatre, dailės parodoje ar pan.). Svarbu būti užsiėmusiam, net jei nieko nesinori.
• Užsiimkite kūrybine veikla - rašykite ar pieškite.
• Pasigaminkite sau skanius pusryčius, pietus ar vakarienę. Gausus angliavandenių maistas, šokoladas turi nuotaiką gerinančių savybių.
• Judėkite, nes fizinis aktyvumas padeda įveikti depresiją.
• Nepiktnaudžiaukite alkoholiu, sveikai maitinkitės, laikykitės miego režimo.
• Galite kreiptis į pirminės psichikos sveikatos priežiūros centrą prie savo poliklinikos ar į kitus mieste veikiančius centrus. Psichologo ar psichoterapeuto konsultacijos padės suvokti depresijos priežastį ir spręsti problemas.
• Depresija gali būti gydoma medikamentais, psichoterapija, šviesos, miego terapija bei kitais metodais.
 

Jei esate sergančiojo depresija šeimos narys, kolega ar draugas ir siekiate jam padėti:


• Bendraudami būkite jam atidūs;
• Išklausydami apie išgyvenimus skatinkite neprarasti vilties, labiau tikėti;
• Padėkite užsiimti reikiama veikla, drauge eikite pasivaikščioti;
• Padėkite suvokti depresiją kaip ligą, nuo kurios reikia gydytis, padrąsinkite, pasistenkite išblaškyti blogas mintis ir jausmus;
• Suteikite reikiamą pagalbą, paremkite.
Kai artimas žmogus serga depresija, reikia įvertinti, ar tai negresia savižudybe. Tyrimai rodo, kad klausinėjimas apie ketinimą žudytis gali padėti užkirsti savižudybei kelią. Jei savižudybės grėsmė itin didelė, asmenį galima gydyti priverstinai.


Mokydamiesi pažinti kitus, išmoksite pažinti ir save bei savo jausmus. Būkite dvasiškai stiprūs ir sveiki, saugokite vidinę pusiausvyrą.
Depresija – tai liga, kuriai būdinga liguistai prislėgta, liūdna nuotaika, vangus mąstymas, judesiai ir kalba.
 

Kas sukelia depresiją?


Manoma, kad depresiją sukelia paveldimass smegenų veiklos biocheminės pusiausvyros sutrikimas. Be šios priežasties, depresiją gali sukelti ir daugelis kitų veiksnių: paveldimumas, sunkios somatinės (kūno) ligos, alkoholio ir narkotikų vartojimas, hormonų pusiausvyros sutrikimai (menstruacinio ciklo metu, klimakteriniu laikotarpiu, po gimdymo), staigus įprastinių gyvenimo sąlygų pasikeitimas (išėjimas į pensiją, darbo netektis, emigracija), ilgalaikis stresas (mylimo žmogaus mirtis, šeimyninė nesantaika, skyrybos)
 

Pagal kokius simptomus atpažinti depresiją?


• gilus liūdesys, neviltis;
• praraatas gyvenimo džiaugsmas: nebedžiugina veikla, kuri anksčiau teikdavo malonumą (darbas, hobis, sportas, draugai, seksas);
• sumažėjęs ar padidėjęs apetitas, svoris;
• miego sutrikimai: sunku užmigti, naktį miegama blogai, per anksti nubundama arba per didelis mieguistumas;
• nuovargis ir kūno sąstingis: sunku atlikti net paprasčiausius darbus, pirmiausia ką nors pradėti! Juntamas tarsi kūno ir sielos paralyžius, atrodo, kad nei mintys, nei raumenys neklauso;
• susikaupimo stoka: sunku sutelkti mintis, priimti net paprasčiausius sprendimus, planuoti veiklą;
• baimė ir nerimas: vargina didžiulė įtampa, daug labiau nei įprastai rūpinamasi įvairiais kasdieniais reikalais bei savo kūno sveikata;
• menkavertiškumo jausmas. Užplūsta neigiamos mintys, nevisavertiškumo, kaltės jausmai. Kartais geriausia išeitis atrodo išeiti iš šio gyvenimo.
Jei tuo pat metu patiriate 5 ar daugiau šių simptomų ir jeigu ši būsena tęsiasi ilgiau nei dvi savaites, didelė tikimybė, kad susirgote depresija ir Jums būtina kreiptis į gydytoją.
 

Jei esate sergančiojo depresija šeimos narys, kolega ar draugas ir siekiate jam padėti:


• Bendraudami būkite jam atidūs;
• Išklausydami apie išgyvenimus skatinkite neprarasti vilties, labiau tikėti;
• Padėkite užsiimti reikiama veikla, drauge eikite pasivaikščioti;
• Padėkite suvokti depresiją kaip ligą, nuo kurios reikia gydytis, padrąsinkite, pasistenkite išblaškyti blogas mintis ir jausmus;
• Suteikite reikiamą pagalbą, paremkite.
Kai artimas žmogus serga depresija, reikia įvertinti, ar tai negresia savižudybe. Tyrimai rodo, kad klausinėjimas apie ketinimą žudytis gali padėti užkirsti savižudybei kelią. Jei savižudybės grėsmė itin didelė, asmenį galima gydyti priverstinai.
Mokydamiesi pažinti kitus, išmoksite pažinti ir save bei savo jausmus. Būkite dvasiškai stiprūs ir sveiki, saugokite vidinę pusiausvyrą.
Depresija – tai liga, kuriai būdinga liguistai prislėgta, liūdna nuotaika, vangus mąstymas, judesiai ir kalba.
 

Kas sukelia depresiją?


Manoma, kad depresiją sukelia paveldimass smegenų veiklos biocheminės pusiausvyros sutrikimas. Be šios priežasties, depresiją gali sukelti ir daugelis kitų veiksnių: paveldimumas, sunkios somatinės (kūno) ligos, alkoholio ir narkotikų vartojimas, hormonų pusiausvyros sutrikimai (menstruacinio ciklo metu, klimakteriniu laikotarpiu, po gimdymo), staigus įprastinių gyvenimo sąlygų pasikeitimas (išėjimas į pensiją, darbo netektis, emigracija), ilgalaikis stresas (mylimo žmogaus mirtis, šeimyninė nesantaika, skyrybos)
 

Pagal kokius simptomus atpažinti depresiją?


• gilus liūdesys, neviltis;
• praraatas gyvenimo džiaugsmas: nebedžiugina veikla, kuri anksčiau teikdavo malonumą (darbas, hobis, sportas, draugai, seksas);
• sumažėjęs ar padidėjęs apetitas, svoris;
• miego sutrikimai: sunku užmigti, naktį miegama blogai, per anksti nubundama arba per didelis mieguistumas;
• nuovargis ir kūno sąstingis: sunku atlikti net paprasčiausius darbus, pirmiausia ką nors pradėti! Juntamas tarsi kūno ir sielos paralyžius, atrodo, kad nei mintys, nei raumenys neklauso;
• susikaupimo stoka: sunku sutelkti mintis, priimti net paprasčiausius sprendimus, planuoti veiklą;
• baimė ir nerimas: vargina didžiulė įtampa, daug labiau nei įprastai rūpinamasi įvairiais kasdieniais reikalais bei savo kūno sveikata;
• menkavertiškumo jausmas. Užplūsta neigiamos mintys, nevisavertiškumo, kaltės jausmai. Kartais geriausia išeitis atrodo išeiti iš šio gyvenimo.
Jei tuo pat metu patiriate 5 ar daugiau šių simptomų ir jeigu ši būsena tęsiasi ilgiau nei dvi savaites, didelė tikimybė, kad susirgote depresija ir Jums būtina kreiptis į gydytoją.

 

Populiariausi straipsniai

Lankytojų komentarai

Yu
2017-12-30 03:02
Pavargau
Tatjana
2017-12-03 21:01
Viskas parašyta atrodo man.Bet nuo to nelengviau.KAIP PRISIVERST -Jeigu "Žemė traukte traukia".Atrodo ryte ,kad sulysi į kažkokį liūną ,kad tuoj ,tuoj užsibaigs ši kančia.Atsibundi ir bijai ,kad atsibudai.Ir baimė ..baisi baimė .Ko? ateities ,dabarties ,ir dar velniai žino ko..Va taip .O parašyta puikiai ,o gydytojas ... tai nežinau kur jį gaut..abejingumas ,nenoras klausyt, galu gale tingumas,irzlumas -jei ne to paklausi ...nežinau...Vat rašau į nežinę ,nes ji nesusirauks ir neužtrenks durų išrašius ar ne vaistus.
depresante
2017-11-30 00:34
sveiki, man 15 metu ir esu moksleive. sergu depresija jau 5 men, zinot labai sunku isgyventi visa tai kai visa diena pramastai apie savizudybe. kaip supratau kad man depresija? dvi savaites nekeliau kojos is namu, is niekur nieko pradedavau verkti, neturiu draugu kuriems rupiu, artimu nebeturiu.... gyvenu ir nezinau ar tikrai noriu tokio gyvenimo, jeigu nusizudyciau butu lengviau? :(
josina
2017-10-24 10:33
Mano širdis buvo sugadinta per pastaruosius dvejus metus ir man buvo taip, tarsi niekada nesutikčiau, ką vėl vadina meile. Aš verkiau ir verkiau dienų ir naktų per pastaruosius dvejus metus ieškodama pagalbos, kaip galėčiau susigrąžinti savo vyru, bet negalėjo gauti jokios pagalbos, kol aš neieškodavau pagalbos internete, kur rastu, kad dr. Goko gyrė ir daugelį piliečių šlovino už gerus darbus. Aš kreipėsi į jį už pagalbą ir jis mane patikino ir man pasakė, kad mano sielvarto dienos yra daugiau, aš iš pradžių abejoju jam, nes negalėjau daugiau skausmo. Jis man pasakė ir taip pat garantavo, kad mano vyras sugrįš pas mane per 48 valandas po to, kai jis baigsis rengdamasis man padėti, ir aš paslėpiau jo žodžius, laikykis jo nurodymų ir pasitikėk juo, ir štai mano vyras grįš į aš ir vėl džiaugiuosi gražiu, rūpestingu vyru, laimintu su dviem nuostabiais vaikais, todėl aš nesibaigsiu pasakoja apie jo gerą darbą. galite kreiptis į jį už bet kokią pagalbą jo elektroninio pašto adresu: Dr.gokos
As
2017-05-22 16:19
Sveiki man 18m. Tikriausei susirgau. Niekas man neidomu,su visais pikstuos,sunkiai uzmiegu nakti daug prabundu sunkiai keliuos mazai bendraujiu su zmonem mokykloi neitin gerai jauciuos sukaustyta greit susipikstu su visais.Kartais atrodo kad visiems jauciu didele nepykanta.Tikrai niekas nebera miela atrodo nris mirt.
Mindaugas
2017-02-27 17:06
As irgi susirgau gilia depresija ai ateme vairuotojo teises.Nezinau kaip iseiti is sitos busenos.Nenoriu gyventi.Viskas nemiela.Nenoriu praustis visai apsileidau.
Asta
2017-02-14 20:42
Man 53 metai.Susirgau depresija kai mirė mama. Pasirodo mano tėvelis irgi sirgo depresija, todėl ir nusižudė. Depresija baisi liga,dvasios liga, baimės, nerimo.Man ji kartojasi kas keli metai ir taip jau 19 metų.Geriu antidepresantus kas rytą ,,Venlafahsinum’’ bet dabar jau reikia ir raminamųjų ,,henakso’’Jeigu susirgai depresija mano nuomone tu neišgysi, tik laikinai apsigydai.Ji tūno suleidusi šaknis ir pirmai progai pasitaikius vėl išlenda. Aš pedagogas kasdien įvairios situacijos darbe ir visa tai kenkia nervų sistemai, o darbo keisti negaliu.Linkiu visiems nepasiduoti , kovoti su šia klastinga liga.
Andrius
2016-12-24 22:05
Sveiki visi,

linkiu visiems graziu svenciu, Kaledu ir Nauju Metu,

as pats sergu depresija. kiek anksciau ja sirgau sunku pasakyti. Na Deresija yra pagydoma Liga. Jums vaistai vien nepades. Labiausiai padeda psichoterapija ir prie to galima dar vartoti vaistus jei tai yra reikalinga. Apie tai reikia pakalbeti su gydytoju.
As siulau visiems paskaityti sia knyga http://androidai.lt/knygos/geros-nuotaikos-vadovas/#prettyPhoto
Mums depresija sukelia musu mastymas ir reakcijos i vien ar Kita problema. as jau pora menesiu gydausi depresija, gerdamas vaistus , skaitydamas sia knyga ir vesdamas terapija su psichoterapeutu.
Rasma
2016-08-29 20:20
Sveiki,nežinau kas su manimi darosi.Prieš metus mums gimė dukrytė tai antras vaikas mūsų šeimoje.Nėštumas buvo planuotas ir labai laukta dukrytė. Po gimdymo prasidėjo barniai su vyru dėl smulkmenų.Plius gyvename su vyro mama,tas mane kas dien varo iš proto..labai noriu,svajoju turėti savo kampelį.. Kasdien vis tas pats sedžiu namuose su vaikais niekur neišeinu,,plaukus šukuoju tik savaitgaliais nes visai nenoriu to daryti.. bandau pasikalbėti su vyrų apie situacija,kad gal reikia kaška keisti gal man darba susirasti,bet vyras manes neklauso sako jog ir taip gerai.. negaliu į save žiūrėti kokia sau atrodau negraži..
ji
2016-08-16 18:14
Man irgi lygiai tas pats...nenoriu nieko,nieks neidomu,nieks nemiela,nenoriu matyti zmoniu,vaiku,draugu...nu nieko nera jegu,vos pasliauziu,tik nerimas,nervai,guliesi ir keliesi per prievarta ir dar dukra geria kasdien 29m.,nu baisu noriu numirti....
liudesys
2015-10-24 17:16
Sveiki, jau ir nebežinau kur kreiptis ir ką daryt... nes daryt aš kaip ir nieko nebenoriu...Guliu lovoj jau 3menesius, nieko nenoriu daryt, negaliu net susitvarkyt namu, nes sunku kvepuot, atrodo tuoj nualpsiu, kojos tiesiog labai silpnos pasidare nuo nevaikščiojimo. Patyriau didele trauma, netekau brangiausio žmogaus suprantu,kad reikia gyvent toliau, bet nežinau nuo ko pradėt, niekas nebeteikia džiaugsmo atrodo visi dėl to kalti, kiekviena diena verkiu kol užmiegu nebežinau ką daryt ir kur man kreiptis...
kovotoja
2015-05-12 00:58
sveiki visi.p ries trejus metus patyriau stresa didziuli,ko pasekoje net dvi operacijos,sako viskas nuo nervu,manau man jau depresija ir manau nelengva.prasidejo somatiniai kuno skausmai,o gal tai tik mano galvoje taip,,,pavargau jau nuo visko,bandau meditacijas,vartoju raminancius,bet po tiek ligu nesiriztu eiti pas daktarus,bandau kabintis pati,na zodziu daug pasakot ka isgyvenu,vargina silpnumai,jegu netekimas,o kas svarbiausia,kad dukrai 19 metu,taip pat tokie simptomai,isgyvenu del jos,nezinau ko griebtis,kai tik reikia kur kreiptis,jauciu itampa,stresuoju..gal patarsit ka nors:(
as
2015-05-10 20:16
sveiki sergu as nesenei ispradziu net neitariau maniau kad man su nervais negerai ,nes buvo drebulis didziulys liudesis sirdis dauzesi beproto ,man nuejus pas rajono daktare palei tos simtomus liepe man nueiti pas psihologa .sunku buvo man ten eiti nes galvojau kad nereikia .bet blogejant savijautai teko eiti ,dziaugios nuejus ten aisku sunku isgirsti kad sedgu depresija.bet dziaugios nuejus israse vaistus man sunku kovoti su savijautos kaita ir to tokiu negerumu,bet nepasidosiu ,skaitau knigas psihologynes ,saviitaigos knigas kurios padeda savim pasitiketi ,reikia mieleji gyventi visu pirma del saves,del savo seimos ,nesvarbu kiek butu sunku mums sergant o tikrai labai sunku turim eiti y prieki ir sveikti.sekmies visiems ir sveikatos
as
2015-05-10 20:14
sveiki sergu as nesenei ispradziu net neitariau maniau kad man su nervais negerai ,nes buvo drebulis didziulys liudesis sirdis dauzesi beproto ,man nuejus pas rajono daktare palei tos simtomus liepe man nueiti pas psihologa .sunku buvo man ten eiti nes galvojau kad nereikia .bet blogejant savijautai teko eiti ,dziaugios nuejus ten aisku sunku isgirsti kad sedgu depresija.bet dziaugios nuejus israse vaistus man sunku kovoti su savijautos kaita ir to tokiu negerumu,bet nepasidosiu ,skaitau knigas psihologynes ,saviitaigos knigas kurios padeda savim pasitiketi ,reikia mieleji gyventi visu pirma del saves,del savo seimos ,nesvarbu kiek butu sunku mums sergant o tikrai labai sunku turim eiti y prieki ir sveikti.sekmies visiems ir sveikatos
Aleksandras
2015-04-03 11:45
Sveiki. Sergu depresija. Kai būna nuotaikos pakilimai, tai atrodo pasaulį gali nustumt, tik reikia į ką atsiremt. O kai nuosmukiai, tai gyvent nesinori, gailiesi už pridarytas nesamones, už išleistus pinigus ir t.t. Gyvent nesinori, dirbt nieko negali, viskas iš rankų krenta. Atrodo gyvenimas baigėsi. Ir dabar taip yra. Geriu valerijonus. Susiimt į rankas neina. Jaučiu kad esu tikras ligonis. Buvau anksčiau du kartus pas gydytoją. Išrašė vaistų, bet geriau vaistus, o niekas nesikeitė. Dabar ne nežinau ką daryti. Ir taip jau kelintą kartą. Tiesiog gyvenimas nemielas.
BIRUTE
2015-03-27 11:56
Depresija apibūdinama kaip liūdna, prislėgta asmens būsena, pasižyminti prislėgta nuotaika, energijos stoka, žemu savęs vertinimu, kaltės jausmais. Egzistencinio požiūrio šalininkai teigia, kad depresijos priežastis yra gyvenimo prasmės praradimas. Tuščias, neprasmingas gyvenimas, kurį Victor E. Frankl pavadino egzistenciniu vakuumu, yra depresijos pagrindas. Ši depresijos rūšis yra priskiriama noogeninei neurozei. Pasak egzistencialistų, asmuo gali įveikti depresiją atrasdamas tokias prasmes, kurios būtų reikšmingos jo gyvenimui. Šių prasmių asmuo negali būti išmokytas, jis jas turi atrasti ir išgyventi pats
Pagyjas
2015-03-27 11:41
Nesamones Nepagydoma,bla bla blas ,jai praradot visiska vilty tai kitiems jos nedauzykit , isgyjau be vaistu ,"dvasinemis pastangomis" ,pamaciau kencianciu kuriems tikrai buvo sunkiau nei man pajutau pareiga padeti kitiems lyg vidini balsa:Nu slunki tau sunku , o kiti jau pasmerkti tik gime mirti .Gal nera lengva pasveikti ,bet turite deti pastangas , kad isgytumes as stengiausi isgyjau susigrazinau savitvarda jauciuosi dar stipresnis nei anksciau :) Sekmes biciuliai kaip kaip Dostojevskis (berods sake) nuo depresijos gydo Karsta vonia ir Kilnus veiksmai (red)
Ingrida
2015-02-17 22:50
Sveiki. Rašau su ašaromis akyse, esu jauna 22 metų mergina. Baigiau vasarą kolegiją. Depresija greičiausiai sergu jau daug metų. Tik seniau ji buvo kiek užslėpta,o dabar išlindo su kaupu. Girtokliaujantis tėtis, nepriteklius, skyrybos su pirma meile. O dabar baigiau studijas, gyvenu paprastame butuke nuomojame su broliu, dirbu barmene. viskas taip sušikta. niekas laimes neteikia, nieko nebenoriu, nei atsikelt ryte. Apatiška viskam esu. Seniau bendravau su daugiau žmonių, viena draugė mane visur tempė, tačiau susipykom ir dabar darbas - namai. ir pati nenoriu nieko tik numirt, bet gaila mamos.... sunku rašyt,jeigu kas norit pabendraut parašykit ngrdingrida@yahoo.com(weird)(weird)(weird)(weird)(weird)(weird)
NUSIVYLUSI
2015-02-02 17:20
Aš paskaičiau tiek daug žmonių yra nelaimingi kaip ir aš. Atrodo turiu vyra turiu darba namus visko ko reikia gyvenimui, bet nesu laiminga iš vidaus savęs labai daug kas slegia kaip noras turėti vaikelį, kurio nepavyksta susilaukti:( nemielas darbas , bet nera kito darbo o be darbo būti negaliu per dideli įsipareigojimai slegia pečius. Taip nesinori gyventi kad noriu išnykti ir tiek, bet kai pagalvoji apie artimiausius žmones gaila juos labai skaudinti juk jie kentės dar labiau, bet ir pati nebenoriu nieko...... :(:(:(:(:( Jei koks žmogus supranta ka jaučiu parašykit man 866378043.(weird)
Mnmn
2015-01-19 11:56
Kaip gydot panikos atakas ir depresija ar kam yra pavyke pasveikti, kokius vaistus geret ar papildus, klausiausi nes jau visai prarandu vilti pasveikti. Nezinau kaip issikapstyt is tos vegetodistonijos Su depresija o viskas prasidejo nuo kontraceptIku naudojimo.
aurelija
2014-12-12 18:13
gal kas nori pabendrauti apie panikos pripuolius ,man idomu kaip kiti isgyvena ,kaip prisitaiko prie ju
Jonas
2014-12-11 16:27
Visiems serganties depresija, nerimu, oks, panikom ir kt. nervinem ligom pirmiausia reikia issitirti hormonus, skydliauke ir tada tik pradeti gerti vaistus jeigu juose nera problemu. Bet duodu 99prc, kad bus problemos su hormonais arba skydliauke.
irena
2014-10-14 06:56
Nezinau ar visiems gali padeti,bet mano vienai pazistamai padejo VALERADIX ,nuo depresijos.(super)
Nataly
2014-09-20 09:39
Sveiki,

Visada laikiausi ir iš didžiausios depresijos išsikapsčiau. O dabar baisu. Esu nėščia, susidūriau su netinkamu psichologu, kurio žodžiai nuolat sukasi galvoje. Kenčiu. Pati nesuprantu, kaip savęs neapsaugojau nuo neigiamų minčių.
gudobelele
2014-08-04 02:48
Sveiki, paskaičiau jūsų visų komentarus ir taip gera pasidarė, kad ne viena tokia esu. Iš pradžių ir aš nesupratau kas man darosi.. bijau bendrauti su žmonėmis, niekas nedžiugina, niekas neįdomu, jaučiu viskam apatiją. Užeina tokie baimės priepuoliai, kad visa drebėt pradedu, kraujas su kyla, visos mintys iš galvos dingsta ir tarsi sustingstu visa.. neįsivaizduoju ką daryti. gal kaip nors prisiruošiu nueiti pas psichologą. jei atsirastų norinčių pabendrauti, pasikalbeti, rasykite gudobelele@mail.lt
Mindaugas
2014-01-20 17:21
Man 28 metai,esu vaikinas sergu depresija apie 2 metus ir nenoriu ar bijau eiti pas gyditoja net nzn ka daryti pasimetes ir suzlugdytas jauciuosi gal galite kas pasisneketi ka nors patarti?slabada@xxx.lt
yattsukeru
2013-12-29 21:14
ieskau su kuo galeciau pabendrauti, galbut galesime vienas kitam pagelbeti..esu 24m. mergina, rasykite man yattsukeru@gmail.com
Ievute
2013-12-20 13:52
As irgi kakinuosi, maitinu vaika krutimi todel net ir pas gydytoja negaliu kreiptis, nes nenoriu kad ir vaikutis antidepresantus gautu. Aisku tai jau ne pirmas kartas ir galiu pasakyti tikrai vaistai padeda, jei neiskart parenka gerus tai reikia vel apsilankyti ir prasyti keisti, psichoterapija manau gera mintis. O kaip ji vyksta? kas joje daroma? piktiems liezuviams kurie cia patarineja jokio medicininio issilavinimo neturintys siulyciau nepatarinet, nes net neisivaizduojat kas per savijauta ir gasdinat negert vaistu, kad prie ju priprantama, geriau patylekit tada. Gydytojas tik tokius dalykus turi spresti ir paaiskinti. o ne tie kurie jokios kompetencijos neturi
Akeso
2013-09-12 15:15
sveiki man 27 m. esu labai vieniša mane taip pat kankina depresija kam sunku rasykit zemynai@delfi.lt
dalia
2013-07-08 02:03
sveiki.niekada nemaniau kad si liga mane aplankys,visada galvojau,kad depresija,tai nedirbanciu,nieko neveikianciu zmoniu problema.padekit man,nezinau ka daryti.nenoriu gyventi.turiu du vaikucius,del kuriu bandau save laikyti.bet nebegaliu,negaliu saves valdyti.padekit kas,prasau.....
Renata
2013-03-20 12:00
Totali nesamone. Sie patarimai tinka tik lengvai depresijos formai ir tik tuo atveju jei pati asmenybe yra stipri, tinkamai uzgrudinta ir labai megstanti bendrauti. Patarimas iseiti i zmones, jei nematai prasmes iseiti? Jei tai skaudina, jei tai vargina? Lengviau tiems, kurie neturi kito pasirinkimo. Kai gali sedeti tarp keturiu sienu tai ir sedi isikibes i jas.(weird)
DANUTĖ
2013-01-23 18:49
mečislovas rašo, kaip ezoterikas apie depresiją.medicininiu požiūriu visiškas blefas. Apie tokius New age ’adeptus";

TIKRAI TAIP - GYDYMAI YRA TOKIE(EGZORCISTAI AIŠKINA) /neregistruotas/
» Atsakyti
GERB. JELENAI IR UŽKALBĖTOJUI ATSAKO:

Egzorcistas: šėtonas žmogų pasiekia įvairiausiais keliais.

Daug pražūva dėl nuodėmių , New age raganių veiksmų mums.

Kada reikalinga išlaisvinimo malda

Prašymo išvaduoti malda visuomet būtina praktikavus okultizmo, spiritizmo ir satanizmo apeigas. Pastaruoju atveju, taip pat tiesiogiai meldusis į šėtoną ar kvietusis piktąsias dvasias dažniausiai būtinas egzorcizmas. Tokiais atvejais bloga savijauta ar noras pabėgti nuo šventų daiktų yra pavergimo ženklas. Ši vidinė būklė gali turėti psichinį pagrindą. Norint konkrečiu atveju nustatyti, ar reikalinga prašymo išvaduoti malda, reikia išsiaiškinti žmogaus prastos būsenos priežastis. Turi būti kokia nors patekimo į priklausomybę priežastis: gal protėvių blogi darbai, gal jo paties nuodėmingas elgesys,
vaida030
2012-11-23 13:04
nezinau net nuo ko pradet...as taip pat sergu depresija, nes visiskai nieko nenoriu: nei dirbt, nei kalbet, nei juoktis, nei valgyt (weird).Pastoviai norisi verkt...Galva tuscia, atrodo, net paprasciausius atsakymus i kasdienius klausimus pamirstu, apatiska viskam... Niekas nebedomina, as tiesiog kaip robotas darau, ka reikia padaryt, ir tiek. Pas gydytoja eit nesinori, nes nezinau, ka jam pasakyt. Per interneta radau tableciu, kurios siek tiek padidino darbinguma( nes visai nieko nebegalejau daryt ), jos vadinasi Cesradyston. Tikiuosi, kad ilgiau ju pavartojus, pasveiksiu. Gal kas jau pasveikot? Parasykik man: vaida030@rambler.ru lauksiu bendravimo :)
Enijele
2012-09-01 22:30
Sveiki,esu viena iš daugumos čia pasisakiusiu. man 25 m.metai,bet jau gal 10 metų nebemoku gyventi.Jaučiuosi vieniša,nes manęs niekas nesupranta,neturiu su kuo tinkamai galėčiau pasikalbėti apie tai kaip jaučiuosi. Labai norėčiau susirasti draugų,žmonių,su kuriais atvirai galėtume pasikalbėti kaip jaučiames. Jei tik,kas norite turėti nuoširdžią ir supratingą draugę,parašykite man : enijele@gmail.com Labai Lauksiu. PS.( labai norėčiau sulaukti laiško iš čia pasisakiusios Indrutės,nes manau,kad mudvi jaučiames vienodai)
rolandas
2012-07-14 14:36
man 25 metai.sergu sizofrenija,gydausi,jauciu dideli pagerejima.esu vienisa,naslaitis,gyvenu kaime.labai noreciau susirast draugiu ir draugu,kurie mane suprastu,bendrautu,noretu susitikti,gal ir pamiltu:)
Indrute
2012-05-09 22:53
Niekada nemaniau, kad gali zmogui buti tokia busena. Labiausiai ant saves pykstu, nes nebejauciu jausmu. Atrodo, kad man viskas vienodai. Esu tik as, net nebemoku savo minciu isdestyti. Nuo mazens buvau labi jautri, daug ka slepdavau, viska laikiau savyje. Bet blogaiusiai tai, kad visada norejau imatyti zmonese kazka tai gero, bet matau vien tik trukumus...Geda net labai geda del saves, bet tai ka daryti, eji apamtau zmogu ir atrodo jis tave nikeina. Ir tikrai yra uz ka! Tikrai nemaniua, kad taip lengvai pasiduosiu vilionem...Bet ka gi as, vaikas vis dar nesugebantuis uzaugti, nors jau23 metai, jaunimas vargsta, o as gyvenu taip nikeo neveikdama ir kaltindama save. Man net jau prades greit patikti si busena.nEZINAU, BET BAISU, TAI SLATA, NET BJAURU.....
noriu buti laimingas
2012-04-17 00:07
as vienas is jusu kurie esame paklyde kazkur ,lyg ir viskas turetu buti gerai bet galvoja sumaistis ,krutyne spaudzia salta tai mintys uzstringa ,nerymas ,itampa,atmintys prasta,baime ir lygos pereina i kuna,esu daug galvojas apie savyzudybe .kaip nuotaika atsiranda tad pagalvoji kaip gera gyventi bent tuo tarpu jauti geruma nors uz mynutes gal atsitiks tas pats.noretusi netgi pabendrauti su kazkuo pasykalbeti.zinau kad reikia rasti save .bet tai labai ilgas kelias kuri pradedu ieskoti suprasti,nes kuo toliau tik blogin.metai bega o gyvenymo nera..turiu vidine baime nepasitykejima ka daryti
Valdas
2011-08-25 15:52
Sveiki,man 50 metu, sergu depresija jau 6 metai sunkiausia forma. Jei atsirastu tokiu zmoniu kaip as rasykite man 869840723
x
2011-08-15 03:21
o as va sergu 3 metus depresija, panikos atakos nerimo priepuoliai pastovus, gyde ir antidepresantais ir benzodiazipenais, bet veliau isityriau kruaja ir paaiskejo kad kraujas per tirstas kad per mazai skysciu geriu kad per daug gelezies, per mazai kalio, panikos atakas issigydizua beveik nerimo priepuoliu likuciai dar liko, taciau depresijos niekaip niekas guvenime nebeidomu nesugebu net daryti tokiu kurybiniu darbu kuriems buvau labai talentingas, dabar jauciuosi visiku nieku, net darba praradau, kartais pagalvoju apie palikima sito pasaulio, bet kadangi esu bandes ir zinau kaip tai skausminga atidedu sita minti toliau, slyksciausia kad artimieji tai sunkiap riima atrodo kad esi pastatomas i kokio tinginio ar nemotyvuoto zmogaus vieta, viska as norejau daryti ir dariau tiesiog sustingsta viskas negali net rankos pakelti kazka pradet daryti lyg ant ledo paslydes butum...
...
2011-07-24 21:42
Kas nori pasikalbet rasykite :) devil_is_lord@yahoo.com
inga
2011-04-30 13:12
Depresija-centrinės nervų sistemos išsekimas.Ieškot pagalbos?Susiraskit Druskininkuose medicinos mokslų daktarą A.Kačergį,psichoterapeutą.Jei norėsit,pastatys ant kojų.be vaistų.pas jį net iš Australijos važiuoja gydytis.
laura
2011-03-30 18:40
serdu depresija jau 7 men o daktarai pradejo mane gyditi nuo jos tik po 3 men man nera nuotaikos buna uzeina pradeda suktis galva beveik kekviena diena pykina uzeina tarpais tokie baimes spazmai is vidaus nezinau kas vyksta ismusa karstis pradeda sirdis plakti nesavu ritmu dreba rabkos daktarai sako kad tai panikos atakos esu siuo metu uzseni turiu baime vazuoti su masina gal kas galite patarti
justina
2011-03-03 19:45
sergu depresija metai laiko kapstausi sunkiai labai suprantu sergancius noreciau susirasineti lauksiu parasykit
abuela
2011-01-23 22:43
Taip,kaip paskaiciau,kokie buna simptomai,tai man jie visi tinka,nejaugi as jau tikrai depresininke,nesamone,negali buti ,as juk sveika.
taip
2010-12-01 13:35
PIKCIAUSIA tai kad vienas gyd. raso kad nuo depresijos negalima visiskai pasveikt o kitas gyd. raso kad galima visiskai pasveikt???????????????
asarle
2010-11-11 00:24
Sveiki. Depresija.Gyvenu su sia liga seniai. Nepamenu kiek metu ,tarpais lyg ir normali esu,bet kartais taip uzbanguoja.
Nuo vaikystes nelengva buvo. Pinigeliu trukumas.Negaledavau su klase i eskursija isvykt. Universiteta po pusmecio meciau, nors ir stipendija gavau, destytojai net be egzamino pasirase, vis tas pinigu stygius..vel istojau i kolegija, sunku buvo , dirbau-mokiausi...nieko gero is studentisku dienu nepamenu...nors zmones mane visad myledavo, gerute,rami buvau...dabar visai stogelis pavaziavo...velniava kazkokia.susirgau fiziskai nuo sunkaus darbo,uzsienyje,atleido is darbo, skauda fiziskai jau kelis menesius, gydytojai neranda tikslios diagnozes...tai verkiu ir is skausmo, ir is nevilties...nors draugas ramina ,,viskas gerai, mane turi, pasveiksi, dirbsi,,kazkaip juoda man viskas...del menkniekiu asaros kaip pupos...is kur ju tiek...o ir kaip sypsotis pamirsau..:(nepykit tiek cia prirasiau..kaip atsikratyti jos...depresija man
pesimistas
2010-11-03 00:28
daug kas šiais laikais suserga.Gydytojai dažniausiai chemija siūlo.Bet kaip ir visada,vieną gydom ,kitą gadinam.
suprantantis
2010-11-02 23:55
o paštas-profis@one.lt
suprantantis
2010-11-02 23:48
paskaičius tokius komentarus,matosi,kad depresija tikras vėžys. Ir svarbiausia, kad nuo depresijos kenčia ne tik sergantys,bet ir artimiausi žmonės,tie ,kurie visada šalia.Mano nuomonę jei sergi depresija, turi persijungt į automatinį režimą: daryt tai ką reikia negalvojant ar to norisi. Aš nesergu depresija, bent jau taip manau,bet kiekvieną dieną ,diena iš dienos, turiu prisiverst atlikti tai kas būtina, nors kartais būna visai neįdomu.
Kitas reikalas: stengtis neįsileisti į galvą pesimistinių minčių.Jas atpažint nesunku, jei dažnai stengiamės įvertinti savo situaciją.
Turiu dar daugiau pamąstymų šia tema,todėl kam įdomu galit rašyt į paštą
*Depresija
2010-10-15 23:09
Man tai gan daznai nera nuotaikos o jei kas sugadina laikos visa diena :/ Manes daug kas nedziugina kartais nenoriu gyventi nerimas kasdien.Kasdien bunu uzsidarius kambaryje savo ir nieka daryt nesinori nei bendrauti nei kur eiti gal man depresija
kinu medicina
2010-08-19 01:34
Parduodu įvairius kiniškus preparatus, pagamintus vaistažolių pagrindu nuo įvairių susirgimų: kvėpavimo sutrikimai, gripas, astma, ginekologinės ligos, depresija, stresas, psoriazė, egzema, spuogai, toksinų šalinimas, imuninė sistema, menopauzė, depresija, plaukų slinkimas, šienligė, sinusitas, vaistažolių viagra moterims ir vyrams, praplikimas.
Pagaminta Kinijoje.
Dėl tolimesnės informacijos rašykite į kinparas@gmail.com.
taip
2010-06-23 08:28
Taip,paciam issikapstyti is depresijos yra be galo sunku,tik labai artimas zmogus gali padeti
art
2010-04-21 14:46
lengva parasyt ar pasakyt kad depresija isgydoma tam zmogui kuris nera tai patyres ant saves.kai tave kamuoja per diena priepoliai spazmai ir nieko negali padaryt,taip kaip as pats su savim dirbu turejo senei praeit visi tie simptomai kurie mane kamuoja jau 5 metai o ispudis toks kad mes neturim geru gydytoju kurie galetu nustatyt tikraja diagnoze kazkoks siaubas su musu medicina,truksta zodziu......
jovita
2010-04-16 23:57
tokiu temu lietuvoj dar ilgai reikes apie sveikata ir jos naturalu gydyma be jokiu vaistu nes nuo ju dar didesnes ligos prasideda aciu jums kas rasot kaip priziureti savo kuna
nihi
2010-04-15 21:56
Man lengva depresijos forma buvo apie kokius puse metu (gal daugiau), bet galiausiai sia ziema paluzau visiskai. Daugiau kaip puse sausio pirmos dienos praleidau guledama leisgyve ant grindu vonioje... Mintys apie savizudybe buvo tokios realios, kad net baisu prisiminti. Eiti i prieki ir kazka keisti padejo sesers parama ir gero draugo tokia pati depresine situacija. Nuo to laiko savo gyvenima pakeiciau radikaliai: issiskyriau su vaikinu, su kuriuo siejo daugiau darbo nei meiles reikalai, meciau darba, kurio nekenciau, pradejau lankyti jogos uzsiemimus, medituoti, kurti planus apie ateiti ir svarbiausia, galvoti, ko as noriu is gyvenimo, kas daro mane laiminga. Emiau gydytis sveikata visapusiskai, nes siaubingai bere labai dideliais ir pulingais spuogais. Manau, kad sprendimo budu yra tiek daug kaip ir zmoniu, kas padeda vienam, gali netikti kitam. Svarbiausia, neprarasti vilties ir surasti panasioje situacijoje esanciu ar palaikanciu zmoniu.
abejone..
2010-04-06 23:46
Sveiki draugai! bijau, kad depresija neaplenkia ir manes.. rodos ji jau alsuoja man i nugara. Mano tevas isgerentis, mama turi psishiniu sutrikimu, bet jie issiskyre.. mane uzaugino bobute. Asaros rieda kai pagalvoju, jog ji negyvebns amzinai.. ji vienintelis TOKS zmogus prie kurio as bunu tiesiog savimi. O tarp kitu bunu labai susikauscius, drovi, uzdara, zodziu nemokanti bendrauti. Jauciu menkavertiskumo jausma, tevo deka visai nemoku bendrauti su vyrais ar uz mane vyresniais ar protingesniais zmonemis, nes jiems papriestaravus as iskart jiems pritariu, nors viduj turiu savo nuomone ir kt. dalykai.. zadu kreiptis i psichologa. Mielai pabendrauciau su panasaus pakeiciamo likimo zmonemis ar su geru patarimu dalyjtojais:)
linuteli
2010-02-05 20:54
mano liga isties nekaip daugumos prasidejo nea del kokiu skirybu, nea del netekciu, o todel kad mane tiesiog gniuzdo kasdienybe ,viskas nusibodo niekas neidomu ir nieko man nebereikia viskas nusibodo nekarta bandziau kazka keisti ,bet nieko neisejo ir viskas dar blogiau daznai prisimenu praeiti ,laikus kai turejau viska daug draugu ,vaikina o dbr nieko bet viskas buvo senei ir kai issiskyriau man isties tai nebuvo skaudu bet dabar as pradejau jausti kazkoki vienisuma, nepasitikejima savimi ir kitais,niekas manes nedomina daznai verkiu be jokios priezasties ir isties mano depresijai nera priezasties bet ji mane kamuoje jau seniai daukas sako kad pasikeiciau is linksmutes savimi pasitikincios merginos tapau kazkia tylia rame pradejau elgtis kaip nebudinga man pradejau bijoti bendrauti net su vaikinais kad ir kalbina daznai sumikcioju kazka ir viskas o seniau budavau demesio centre o dbr stengiuosi buti nuosaliau seniau buvau pilna svajoniu ir vilciu zvelgiau toli i prieki o dbr pradejo viskas knisti norisi viska mesti isvaziuoti kur toli toli ....nzn kas man yra tiksliai bet manau kad depresija ar man reiketu kreiptis i psichologa tai jau seniai zadu padaryti bet niekaip neprisiverciu
mečislovas v
2010-01-30 20:54
Depresija yra lengvai pagydoma. Depresijos priežastimis dažniausiai yra persirgtos virusinės ligos ar net antivirusiniai vaistai ,vakcinos. Pagrindinis infekcinis depresijos faktorius gali būti herpes tipo virusai.Jų yra daug pavadinimų ir prieš juos nėra vakcinos,deja. Jų didesnis kiekis gali sukurti savo prisitaikymo gyventi nerviniame audinyje savo mechanizmus,kurie gali padaryti žalos ir dvasinėms organizmo sistemoms. Tai labai rimta,nes organizmui poveikis yra vis didėjantis,stiprėjantis ir tada pasaulis tokiam ligoniui tampa beveik kaip naktis.
Tačiau yra tokia nuostabi metodika aprašyta L.G.Pučko knygose ,,biolokacija visiems,, ir ,,daugiamatė medicina,, dirbanti tik su ligų priežastimis ,jas pašalina ir atstato organizmo savireguliacijų sistemų darbą.Žinoma,kad fiziniame kūne savireguliaciją daro hipotalamo-hipofizės kompleksas,smegenų centrinis įlinkis , smegenų vidinės formacijos.Atsižvelgiant į tai ,galima įtarti ,kad kiekvienas sergantis depresija yra ir chroniškas herpes tipo virusų nešiotojas,nes tik šie virusai gali gyventi netrukdomi nerviniuose audiniuose. Daugiamatės medicinos metodas moka diagnostuoti bet kuriuos virusus ir kt, moka juos ir pašalinti ir visa tai be jokių vaistų... Žmogus labai sudėtinga būtybė,turinti daugybę dvasinių struktūrų,kurių pažeidimas iššaukia psicho ligas,dvasinio diskomforto savijautą,yra organizmo dvasiniuose sluoksniuose spec imuniteto dvasiniai organai ,ginantys organizmą ,kad į jį nepatektų svetimos emocijos,mintys,energijos ,o kai autoapsauga vyksta ,žmogus yra ramus,atsparus stresui ir tt .
rašykite mecislovas77@gmail.com arba skambinkite 867468769.Padėti galima kiekvienam,bet ligonis pats turi suprasti ,kad ta pagalba jam reikalinga.
silvija
2010-01-29 00:41
sutinku,kad depresija egzistuoja.pries daugiau nei menesi buvau,aktyvi,besilinksminanti lyg ir panele.sveikata nesiskundziau.bet metai savo padare,per kuriuos buvo artimuju netekciu,issiskyrimu nusivylimu,pergyvenimu.viskas susidejo,kai viena diena teko mane isvezt su greitaja.nes pradejo skaudet sirdi,trukt oro.pasirodo prognoze-nervai,depresija.jau ilgiau,nei menesis geriu vaistus,jauciuos gerai.bet zinau,kad tai nepasibaige ir teks su savimi dirbti ir neimti visko taip i sirdi.
Be vilties
2010-01-23 16:18
Aš net nežinau nuo kada man tai prasidėjo... Bet žinau tik viena, kad kuo toliau tuo daugiau priežasčių randu savimi ir kitais nepasitikėti.. Visada nuleidžiu rankas, kai kiti mane giria, manau kad esu nieko verta, kai vieną dieną nepabendrauju su draugais, jaučiuosi niekam nereikalinga, kai nesiseka moksluose, kyla mintys, kad esu kvaila ir neišprususi.. Kai bendraudama su žmogumi kažką pasakau ne taip ir jis į mane pasižiūri kaip į debilę, pamanau, kad aš nemoku bendrauti... Atsirado ir drovumas... Nieko nebemoku... Atvirumas taip pat dingo... Bijau net savo nuomonę pareikšti... Nes nujaučiu, kad būsiu nesuprasta... Kam išvis tada gyventi, jeigu neturi prasmės... Esu savimi nepatenkinta visapusiškai... Žinau, žinau, kad reikia noro ir pastangų pasikeisti... bet kam? Jeigu nėra prasmės... Nieko nebesinori... Sedi namie ir galvoji ką darai ne taip.. kol galiausiai supranti, kad nėra išimčių... Jaučiuosi prieš visus kvailai...
Jurga
2010-01-22 20:40
Tuscios kalbos kazkoks, nei a, nei b.
xx
2010-01-08 12:39
Esu baigusi masazo kursus, kelis metus praktikuojuosi masazo srityje. Atlieku gydomuosius bei atpalaiduojancius masazus uz aukas. Galiu pagelbeti zmonems po traumu ar turintiems kitokiu problemeliu. Dauguma sako, kad turiu stebuklingas rankas, tad kvieciu visus , norincius bent keleta gyvenimo akimirku pasijusti palaimingai :) Rasykite i masaz.edita7@gmail.com
vm
2009-10-02 04:11
Viskas dėl imuniteto nusilpimi-siūlau pasidomėti apie gydymo galimybes ,,transfer faktoriais,,-ieškokite per google.Būkite sveiki
antbangos
2009-06-24 18:50
PATS GERIAUSIAS VAISTAS šalia Jūsų vartojamų YRA:
J.MARKŪNO knyga ”ŽMOGAUS GYVENIMO NESĖKMIŲ IR LIGŲ PRIEŽASTYS IR GALIMYBĖS JŲ IŠVENGTI”

http://img199.imageshack.us/img199/7794/jonoknyga.jpg

Ne šiaip sau sakau, o tai iš tikro šimtus nelaimingų žmonių į geresnę būseną atvedus knyga.
NE KAS KITAS, O TIK PATS ir darkart sakau PATS žmogus turi dėti pastangas. Nes nėra nepagydomų ligų yra tik nepagydomi žmonės
Aš 10 metų sirgdamas sunkia depresija esu krūvas vaistų ir gydymo būdų išbandęs, o reikėjo GAL tik šios knygos išmintį suprasti, kuri taip paprastai parašyta.

Nuo ko susirgai, tuo ir gydykis - sena išmintis sako:
Juk depresija dvasinė liga, vadinasi ir gydymas dvasinis. Tik atminkit negalima greitai atsisakyt vaistų
Tai gydomoji knyga, padedanti visiems, ieškantiems gyvenimo pilnatvės ir ramybės. Labai sunku ją į rankas paimt bet paskaitykit ją, daug ką suprasit, ir skaitydami pajausit palengvejimą ir savo būsenos pagerėjimą TAI GARANTUOTA. Visiems linkiu sėkmės beieškant dvasios ramybės.

Aš ją rekomendavau pažįstamiems ir kurie perskaitė tie su manim bendrauja BET JAU BE DEPRESIJOS.
SPUMMER@GMAIL.COM
Kaunietė-užsienietė
2009-04-14 21:27
Labas, ,,emigrante’’ pati ilgai gyvenau užsienyje ir tikrai žinau tas visas adaptavimosi Lietuvoj problemas. Parašyk man į e- mailą: sonata.m@gmail.com paplepėsim plačiau.
Pasimetusi
2009-04-13 16:39
Kaip padeti sau, jeigu visas pasaulis nebemielas. Kaip pakilti ir tapti tuom, kuo buvau? Kaip nakti uzmigti, o ryte pabudus vel pajausti nora gyventi. Kaip jaustis pilnaverciu zmogumi, jei tavyje toks chaosas, o atsakymu niekaip nerandi.. Sunku..
viltė
2009-03-16 19:06
Yra vaistas nuo depresijos.Tai B grupės vitaminai.Jų trūkumas organizme sukelia nervų sistemos ligas.Vartokite NUTRILITE maisto papildus ir neturėsite depresijos.Atsiras noras dirbti,bendrauti,džiaugtis gyvenimu.Daugiau inf.VILMAMWAY@GMAIL.COM
liudna
2009-03-03 00:52
nezinau ar man depresijos pozymiai ar tik seip nervinis issekimas, bet neturiu nuotaikos, nenoriu buti su draugais, is darbo gryztu pavargusi nors buna dienu kai tiesiog nieko neveiki,matau aplink zmones ir jie mane erzina. su vyru jau kuris laikas nerandu bendros kalbos, o mano liudesys ir noras kad skirtu man demesio jam atrodo juokingas.Kartais norisi tiesiog pranykti,sesti i automobili ir vaziuoti kazkur be tikslo kur veda akys arba netgi ir ryztis kitokiam sprendimui kuris atrodo issprestu viska....bet susilaikau pagalvojusi apie vaikuti kuriam manes reikia, kuri begalo myliu. ir tada sedziu ziuriu i viena taska ir verkiu kol paskausta akys.....ar cia gyvenimas ar tik egzistavimas?.....
sekmingai pasveikes
2009-01-16 17:45
depresija gali užklupti tik silpnus ar sergančius žmones. čia mano tokia nuomone. nes jei zmogus sveikas, tai ko daugiau noret. turi sveika galva ant peciu ir vis kazka sugalvoji :)
man kai buvo prasidejusios bedos su prostata, tai tada jau ir as pradejau grimsti i depresija. juk kiekviena nakti kankina baisus skausmai, o miego taip norisi... isigydziau as prostata su prostamol, tada ir visa depresija dingo. pasveikau, nebekankino manes jokie skausmai, tai ir gyvenimas nusvito naujom spalvom :)
ilonita
2008-12-28 15:06
Sveiki.Jauciu,kad ir as grimstu i sita liuna.Ir zinau,kad viso ko pradzia buvo mano draugas,su kuriuo kuo toliau,tuo maziau besusisneku.Viskas prasidejo pries kelis metus.Turejau skausmingu isgyvenimu del jo.As jam sakydavau,kad man bogai ir kuo toliau,tuo labiau.Bet jis tik saipydavosi is manes.Buvau grazi ir linksma.Begant metams as pradejau keistis:visi pamate klausinedavo kas man yra,ko as tokia isvargusi,pikta,nusibaigusi.Paslijo mano nervai.Dabar galiu pradeti verkti del menkiausio siurkstaus zodelio.Pradejo skaudeti sirdi,galva.Niekas paliko nebeidomu.Pradejo nusisukti ir draugai.Niekas nebedziugina.Pradejau studijuoti,kad protas turetu darbo ir visai nesusirkciau.Zodziu,paliko klaikus gyvenimas.O draugas ir toliau is manes issidirbineja.Manau,reikes po 7 metu draugystes ji palikti,kad galeciau pagyti ir gyventi toliau.Labai noreciau rasti i save panasiu zmoniu ir su jais palaikyti rysi,kad vel pakilciau.
viltis
2008-09-20 23:01
Labai skaudu klausyti jusu komentaru...paskaiciau ir tikrai zinau kaip liga uzvaldo wisa kuna, visas mintis.....bet jus turite rasti jegu issikapstyti. vienintelis vaistas pabuti vienam su savimi ir isiklausyti. Atsakymas ateina pats. Nereikia sawes skriausti. Jei neturite del ko gyventi, turite gyventi del saves. As taip pat labai ilgai sirgau depresija. Gili vienatve, veriantis skausmas, tustuma ir nieko daugiau...Tikrai suprantu ka reiskia zodis DEPRESIJA. Bet turite nepasiduoti. Del saves. Del saules. Del to kad galite kazkam padeti vien savo buvimu. Palaikau jus ir suprantu. Linkiu sekmes ir stiprybes kovoje.
emigrante
2008-08-11 16:51
Nesenai sugrizau is uzsienio . Prabuvau ten apie 8 m. Negaliu prisitaikyt prie namu aplinkos , nors viskas cia kaip ir normos ribose.Negaliu pakesti namu , namiskiu , viskas erzina , nenoriu su niekuo bendrauti , nieko nenoriu daryti.Norisi tik lekti is namu ir kuo greiciau . Gal yra zmoniu su panasia patirtim . Noreciau isgirsti ,kaip jie adaptavosi .
as
2008-08-07 08:39
baisu,nebenoriu net gyventi
nepamirškim savo sparnų
2008-07-03 20:17
Perskaičiau čia ir kitur ,,kolegų’’ komentarus. Nieko nebus geriau, jei nesuimsim savęs ir nepamylėsim, o kartais net papurtysim. Lengvumo, džiaugtis mažu, optimizmo ir vilties kad ir kas benutiktų, kad ir kaip besijaustume linkiu jums ir sau tuo pačiu.
saule
2008-06-29 19:54
as irgi sergu depresija.Einu pas daktarus ir neuziilgo bus man skiriama terapija.Jau gal 3 men geriu vaistus bet pasikeitimas nezumus.Manau kad tai irgi yra pacio zmogaus nusistatymas.Mat as nelabai tikiu kad vaistai gali isgydyti,todel gal teigiamu rezultatu reikia ilgai laukti.Tikiu kad pasveiksiu ir labai to noriu tik reikia laiko tam.As zinau kad tokia busena yra laikina.Tik reikia surasti savyje jegu kaip sako perkramtyti.Aisku kad ne visada tas gaunasi,bet reikia nepasiduoti.Stiprybes ir jegu!
rasa
2008-04-20 23:43
Sveiki, patarkite ar galima issigydyti priklausomybe clonazepamu /vartoju jau 10 metu/ kinieciu akupunktura ir zolelemis,gal kas bandete. Pati gyvenu ne lietuvoje. Gal kas atsilieps kas bande gydytis tuo budu. Anglijoje vizitas pas kinietciu daktara tuo klausimu kainuoja 60 svaru.Brangoka.
zombis
2008-03-04 17:42
as niekuomet nemegau buti ne veikli,as visuomet susigalvodavau ivairiausios veiklos,o dabar as bijau paziuret i save,as tik guliu as negaliu atsikelti.Mano gyvenimas tapo tuscias,mane uzvalde apatija.Man baisu,mano galvoje vienintele mintis....svarbiausia nera zmogaus kuriam galetai issipasakoti.
ka
2008-03-02 20:26
daryti kai jau nebesinori nei ka nors dirbti ir jokiu draugu nesinori jie erzina mane,gal tai susije su tuo kad kai isiskyrem su vyru daugelis palinko prie jo nes jis naudingesnis zmogus o tie kur yra tai retsykiais pakviecia kad suzinot paskutinius gandus ir patarineja ka reikejo daryti arba ka dabar padaryti savo exs nes jis susirado kita o as po to ir paluzau,sunui sunku kad nebeatsitiesiu,manau yra depresija
ligone
2008-02-20 22:26
as jus visus suprantu,ta liga neisgalvota,as jau penkis metus sergu,man tik kas sunkiau,kad as esu airijoj,kad buciau lietuvoj tai nueiciau pas psihiatra,o cia sule nueit,bet pas mane nera tokios laisvos anglu kalbos kad galeciau susisneket su psihiatru,o kaip gyditis be daktaro patarimo nezinau.
jane
2008-01-29 16:16
labai jau populiari liga nepasiduokime stiprybes visiems jau greitai pavasaris
Jurga
2008-01-25 19:56
Man padėjo psichologinės knygos,vaistai geriausi homopatiniai,tik ne gydytojai,prie vaistų priprantama,o tada tik grupė laukia,nes esi niekas.Svarbu pozityvus mastymas.Reikia daug psichologijos perskaityti,kad viska suprastum.
LG
2007-12-12 11:24
Visiems nusimynusiems noriu patarti nepasiduoti. Man taip pat buvo gyvenimas nemielas. Po gero psichoterapeuto konsultacijų ir vaisto REMERON - vėl užaugo sparnai. Patikėkit - gryna teisybė.
Aš išsikapstysiu
2007-12-01 16:57
Vien medikamentais pasikliauti tikrai negalima.Psichoterapija taip pat.Psichoanalizė,manau,tinka toli gražu ne kiekvienam pacientui.Ji vargina,vargšas žmogus turi eiti vėl ir vėl tais sunkiais gyvenimo keliais,kurie Jį ir privedė prie tos depresijos...
Labai gerai yra meditacija.Ir siūlau čia tik išbandytus metodus.Pirmiausia suraskite jogų meditacijos centrą savo mieste,giminaičių mieste.Tai geriausia padaryti per google .Įveskite ”joga”,arba ”kundalinijoga”,arba ”sachadžajoga” ir skaitykite ten.Jei miestas,kur yra jogų centrai, yra kaip tik miestas,kur jūs gyvenate-jums velniškai pasisekė.Aišku,sekite,kas per žmonės veda seminarus,bet už sachadžajogą garantuoju.
Ir dar.Žinau,kaip sunku.Žvėriškai.Bet meditacija t.y. bemintė būsena yra būtina,gydantis nuo depresijos.Tada ilsisi protas ir nustoja lėkti mintys.Ir po truputį traukiasi liūdesys.
Jūs esate reikalingi.Sau,ir ne tik sau.Net nekyla klausimas kam.Tiesiog,jei esat,reiškia taip reikia.Drebulys ir baimės traukiasi sunkiai,bet traukiasi.Sachadžajogoje yra daug gydymosi metodų.Gal ir netiks jums,gal pristigs kantrybės,bet bandyti tiesiog privalu.
Rašau,nes viską esu praėjusi,dar vis kapstausi,bet tik į gera.Žinios tikrai pravers.Būkit geri,pasidomėkit.Iki,aš čia laiks nuo laiko įlysiu pažiūrėt,kaip Jums sekasi.ate.
AGOTA
2007-11-07 22:19
TAI IR REIKIA EITI PAS DAKTARA KAD GALETUM ISIVERKTI VISKA ISAKYTI TAI TIKRAI PADEDA ,GYDAUSI PATI DEPRESIJA VILNIUJE VASAROS 5 ,KRIZIU CENTRE ACIU PSIHIATREI TAMARAI ,AS JAUCIUOSI LABAI GERAI VARTOJU VAISTUS. KREIPKITES IR JUS NELAUKIT!!!!!!!!!!!
as
2007-10-29 21:05
kas jum padejo issigydyti,ka pirkti,pas gydytoja nenoriu,nes apsiverksiu...
laura saulelei
2007-10-20 12:21
Sveika, Saulele. Matau, kad kapstaisi ir randi jegu. Man kol kas sunku, vartoju antidepresantus ir raminamus. noreciau pabendrauti apie tai su zmonem, kurie turi patirties sunkiomis akimirkomis. kaip galima butu susirasyti meilais? jauciu, kad man reikia apie tai sneketi, reikia sau padeti...
kirstute
2007-10-11 16:43
Perskaiciau straipsni, komentarus. Galiu pasakyti, kad niekas is nieko nebuna. Reiketu pasiaiskinti depresijos susirgimo priezasti. Manau, kad lietuviu tauta yra pesimistiska ir zodi ’depresija’ vartoja labai daznai. Kodel mes tokie visi uzdari ir nervuoti, kodel negalime ziureti i gyvenima paprastai, su jumoru, kodel kremtames del kiekvienos smulkmenos. Juk gyvi vis tiek is sio gyvenimo neiseisime. Taigi argi del to verta ji (gyvenima) gadinti, kazkokiom nuotaikom, nezinia is kur atsirandanciom, del kokiu priezasciu. Suprantamas liudesys, kai netenki artimo zmogaus, bet tai turetu buti laikina. Turi zinoti kad gyvename tik viena karta. Dekui uz demesi. Stiprybes kovojant su depresija.
Jaune
2007-10-04 16:28
sveiksta tie kurie nori, kitaip pasveikti neiseis. turite patys sau padeti, su kitu pagalba. zinoma jei yra noras. yra tik pasirinkimai” sveikstu arba ne. as pasirinkau pirmaji.
A.
2007-09-15 17:04
MAN IRGI DEPRESIJA JAU..NIEKADA NEGALVOJAU KAD GALIU KAZKOKIA DEPRESIJA SUSIRGTI,,ANKSCIAU GALVOJAU KAD TAI KAZKOKS ZMONIU ISSIGALVOJIMAS TA DEPRESIJA,,O PASIRODO BAISI LIGA,,KAIP REIKIA SURASTI JEGU SAVYJE IR NEPALUZTI ,...
mama
2007-08-20 09:42
noreciau klausti patarimo , ka daryti jei sunus serga depresija , ji tai labai kankiana , ir jis pats kencia , kelis kartus kreipemes i daktarus , jie kiek padejo , o siuo metu yra paumejimas , bet jis to nepripazista , pas gydytoja grieztai atsisako ar visai ta tema nekalba , kaip reikia itikinti kad reikalinga mediko pagalba.Kaip ji prakalbinti , ar reikia imtis prievartos.
be vardo as
2007-07-09 15:53
Nemanau, kad imanoma padeti zmogui, jei jis toks yra is prigimties...
saulele i bevardo as
2007-06-30 01:00
Gaila, kad labai negirdi,ka papasakojau. Mat, tiesa yra ta, kad tik per individualu, t.y. pacio zmogaus patyrima ateina mintys, kuriomis patikima. Manai, kad ir as ne klaida buvau, nesusipratimas? Taip pat norejau pasitraukti is gyvenimo ir ne karta, esu labai jautri, uzdara ir visos kitos neigiamos charakterio puokstes. Bjaurejausi savimi, atrode visi kiaurai mane mato, niekina, laikau save... siuksle... Bet, neziurint to, ir dirbau, ir mokiausi (teko save prievartauti, nes tada nei tu visuomenei reikalingas, nei kapams). Po to paaiskejo, kad bendradarbiai galvojo(?!!!!), kad as is viso (!) neturiu jausmu!. Nes viesumoje laikiau savo geleziniame kumstyje, kol... nesusirgau.
Neturiu ipatingai draugu ir dabar... (Kab man bejausmiai ar asocialaus tipo (sie megsta varyti apie pinigus, nesekmes, daiktus, pseudo vertybes...) Bet as stengiuosi sau padeti. Gydytoju taip pat bijojau kaip ugnies, net budama 20 metu i poliklinikas (!) vaiksciojau su mama (kokia geda!)... As uzjauciu labai tave, nes gal tu esi ligos pradzioje, todel tau taip sunku. Ir as ten buvau... Depresijos kelias yra nenuspejamas ir gali laaaaabai uztrukti... Nieko nera blogiau dienos sviesoje regeti ir jausti VISISKA TAMSA...
be vardo as
2007-06-29 12:16
As nemanau, kad kas galetu man padeti. Tiesiog toks jau esu as, brokuotas zmogus ir susitaikiau su tuo. O ir siaip tikrai neisivaizduoju, kad isdrisciau nueiti kur pagalbos prasyti. As ir siaip turiu labai stipru nepilnavertiskumo jausma, man sunku buti tarp zmoniu, jauciu pastovia itampa, kad visi mato mane ir zino kas dedasi mano viduje. Aisku taip nera, taciau saves tokiu paciu kaip kiti as tikrai nelaikau, as kitoks, as brokuotas ir prastesnis. Ir kam likimas isvis taip slyksciai su manimi pajuokavo...
saulele i be vardo as
2007-06-28 23:57
Galiu tik pastiprinti mintimi, kad pati segu apie 10 metu depresija, o gydytis pradejau rimtai kokie 6 metai... Viskas prasidejo taip pat labai ”nekaltai”,- laikui begant tai sirdele eme skaudeti, tai galva klaikiai ”durti”, paskui ir kojos tino, ir neaiski klaiki odos alergija uzpuldavo, paskui ir panika, ir NEMIGA..., dusimas ir t.t. O kur jau klaikus liudesys, tiesiog nihilizmas, baimes ir visi kiti samones monstrai. Tikrai zinau, kad KLAIKIAU nebuna. Net negalejau paeiti, turejau mesti darba, atsisakyti draugu, pazinciu. Be to buvo ivykiu kurie pakirto visiskai mano pasitikejima visuomene (nes gi ji - is zmoniu susideda:)... Galiu pasakyti, kad vaistus geriau saujomis - per diena 8 tabletes. Kol vaistus atitaike, kol liudejau ir skendau neviltyje... valgiau taip kad (!) priaugau virs 20 kg. per 6 men... Nuo to laiko praejo 5 metai. Tik matymas, kad nemirsti ir kabinimasis i gyvenima leido ir leidzia kapstytis. Labai ilgas, sunkus ir skausmingas procesas. Taip pat svarbu rasti bendraminciu, ar sia liga serganciu, su kuriais galima butu pasidalinti mintimis ir sitprinti vieniems kitus, nes vienisumo pojutis taip pat gali ziauriai kenkti. Manau man be kantrybes siame kelyje ir be medikamentu vartojimo taip pat padejo grupine psichoterapija (jos reikia ieskoti: klausti pas psichiatra.Jei kreipsiesi i medikus pradzia tokia: pirma pas terapeuta, paskui pas neuropatologa, o galiausiai pas psichiatra, kuris ims gydyti depresija, jei leisiesi ir tik pas ji klausti ”kur” ieskoti grupines psichoterapijos), o taip pat asmenine kurybine ideja, neziurint savo baisiu negalavimu pasauliui (gali skambeti juokingai) sukurti kazka grazaus. Kelias tikrai sunkus, bet daug reikia pravalgyti druskos, kad darytusi geriau. Dabar jau geriu labai mazai depresantu, gavau vertingos medicinines informacijos, sutikau realiai nemazai likimo draugu ir sakau tau: TU ESI VERTINGAS, VERTAS GYVENIMO IR TU TOKS ESI NE VIENAS. Jei noresi siek tiek daugiau moralines paramos, galim susirasyti meilais:) Labai visiems linkiu stiprybes, nes kas su DEPRESIJA nesusidure, visi tik vaiposi prisiziureje pigiu filmuku, varoja zodi ”depresija” kaip antonima bet kokiam pavirsutiniskumui apibudinti. Visiems STIPRYBES!
be vardo as
2007-06-28 14:16
XXX, kaip man visa pazistama, depresija- tai kazkoks savidestrukcinis mechanizmas, kurio niekaip neimanoma sustabdyti. As irgi turejau normalu darba, normaliai atrodziau, taciau vis kamuodavo mintys, kad cia ne man, kad sedziu ne savo kedeje. Dabar esu nusirites visiskai. Bandziau pakelti pries save ranka, taciau (ne)pasiseke, o gal ir butu buve visiems geriau jei tokiu, kaip as neliktu visuomeneje. Nekenciu nekenciu nekenciu saves. Geriau jau buciau niekad negimes, nes toks gyvenimas, kai esu cia tik vardan to, nes mano isejimas butu pernelyg skausmingas artimiems zmonems. Man 27, ir kai pagalvoju, kad fizinis kunas temps dar gana ilgai, uzplusta visiska neviltis. Bet tikiuosi to nebus, nes specialiai alinu save, kad tik greiciau visa tai pasibaigtu.
XXX
2007-04-14 17:00
Nzn kas man, bet nemanau, kad turiu eit pas psichologe. As net to neverta. as neverta, kad man kas nors padetu as niekas. pati esu kalta del visko. Nesuprantu ka as cia darau. Man tik numirti reik, bet as net to nesugebu padaryt. Nuzudykit mane nes as esu tik nasta ;(((((
debeselis
2007-04-11 14:27
nezinau vardo, tos paneles ar moters, kuri nusivylusi viskuom. Zinau tai yr labai sunkiai paaiskinamas dalykas kas dedasi zmogaus viduje, tai suprasti gali tik tas zmogus kuris jaute ta pati. Nenusimink, bedrauk kuo daugiau, susirask draugų, kurie tau padetų, butu gerai, kad susirastum daktara, o del vaistu vartojimo, tai idomu kokius vartoji, ziurek, kad nepriprastum prie ju, tau reikai padeti. Jei tave sudomins parasyk as tau duosiu patarymu, nes as pati tai isgyvenau.
S
2007-03-27 21:25
as sergu lengva depresijos forma,vaikstau pas psichologe, tai padeda.Greit bus paskirti ir vaistai.As paprasciausiai noriu pagaliau jaustis laiminga.. Linkiu nebijoti tiems/toms, kas nuolat jauciasi blogai.Nueikit i poliklinika, ten nemokama psichologo pagalba. Sakykit aplnkiniams, kaip jauciates, paprasykit ju palaikymo ir kantrybes.Jei zengsite pirmaji zingsni, gyvenimas pasikeis.
nusivylusi viskuom
2007-03-17 09:46
Sveiki,man labai daug atitinka depresijos pozymiu,bet be ju dar kamuoja baisus pykinimas,stiprus nerimas su drebuliu,vartoju vaistus,bet jau jie man nebepadeda,nieko nebesinori,bijau dirbti,atrodo geriausia nieko neveikti,nebenoriu taip gyventi,kiek gali zmogus kankintis,tuoj nuo nevalgymo i skeleta pavirsiu.Nebezinau ka daryti....
krisoline suduzusi lele
2007-02-28 20:24
gryna tiesa... visa tai jauw vyksta man senaii... bet priezasties del ko nzn , tiesiog gal kad pasikeite mano ir seimos santykiai ir pan... jie net nenutuokia kas man yra nes ash apsimetineju kad esu linksma nors ir tai kartais nebegaliu daryt, per sunku... nzn ka man daryt, nenoriu su ajis kalbeti bet ir nebenoriu tokia but...
Rodyti daugiau komentarų

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Mūsų draugai

Mūsų draugai